הדברת פרעושים

הדברת פרעושים – המידע שכול אחד צריך לדעת

הדברת פרעושים לא מדורגת במקומות הראשונים בין ההדברות המוכרות ביותר בעולם ההדברה. אם תשאלו אנשים ברחוב איזו הדברה הם מכירים או ביצעו אצלם בבית תוכלו לשמוע על הדברת תיקנים, נמלים ואפילו הדברה כללית, אך האנשים שיוכלו לספר לכם על הדברת פרעושים יהיו רק אלו שסבלו מהתופעה קשות וכבר עברו אותה בעזרת ההדברה. את המידע תוכלו לקבל מהם בקלות, מאחר והם מרגישים שליחים לספר לעולם על הסבל אותו עברו ואיך כל אחד יכול להימנע ממנו יחסית בקלות, אם רק יקפיד על ההוראות הברורות. כדי להבין את עולמם של הפרעושים, טיפולי המניעה וההדברה שלהם מומלץ להכיר אותם קצת יותר מקרוב.

הדברת פרעושים, טיפולי מניעה ומידע כללי

שלבי החיים

פרעושים עוברים ארבעה שלבי חיים לאורך השהות שלהם אצלכם בבית. תחילת התהליך היא בביצה המוטלת ברחבי הבית בכל מקום, ללא העדפה מיוחדת. הביצים הללו בוקעות לאחר זמן מה ומתוכן יוצאים זחלים רעבים אשר מחפשים בסביבתם מזון להתבסס עליו כדי לשאוב כוחות להתפתחות של השלב הבא. מיד לאחר שהם צוברים כוחות הם עוברים לשלב הבא והופכים לגלמים קטנים אשר רק מחכים לפונדקאי שיחלוף על פניהם ועליו יוכלו להיתלות. ברגע שעובר פונדקאי שכזה מצליחים הפרעושים להיחלץ מהגולם במהירות ולקפוץ על המציאה. בשלב זה כבר מדובר על פרעוש בוגר לכל דבר אשר יטיל ביצים ויתחיל את התהליך כולו מחדש.

טיפולי מניעה

ניתן למנוע את חדירת הפרעושים אליכם הביתה על ידי טיפולי מנע כגון ריסוסים מוקדמים. אם אינכם מעוניינים בריסוסים ללא סיבה מוגדרת נסו להקפיד על שאיבת אבק. על ידי השאיבה נעלמים גם הפרעושים אשר נכנסים לשקית השואב ומושלכים מהבית במהירות כלכלוך. טיפול מניעה נוסף הוא טיפולים קבועים נגד פרעושים לכל חיות המחמד שלכם, כך שהפרעושים ייאלצו לעזוב מחמת הטיפולים התכופים.

דרכים להדברת פרעושים

את הפרעושים ניתן להדביר על ידי ריסוס כימי אשר משפיע על הפרעושים הבוגרים וקוטל אותם. אם תרצו לחסל גם את הביצים והגלמים הקשים והקטנים תוכלו להשתמש באבקות מיוחדות אשר מכילות מעכבי גדילה. באמצעות המעכבים ניתן להשפיע על תהליך ההתפתחות של הביצים והגלמים ולהאט אותו. כך הפרעושים אינם מצליחים לבקוע החוצה עד שהם מתנוונים והסכנה נעלמת.