הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק – ואפשר לנשום לרווחה

הדברת קרדית האבק היא אחד הפתרונות המוצעים לאלו הסובלים מאלרגיה תמידית. מכירים את המצב בו אתם בבית ולא מפסיקים להתעטש? סוחבים איתכם לכל מקום חבילת נייר טואלט בין אם מדובר בעונת מעבר או שיא הקיץ? יכול להיות שלא מדובר ברגישות למזגנים או למזג האוויר ואולי כדאי שתחשבו על הדברת קרדית האבק. הקרדית היא זעירה ולא ניתנת לזיהוי ללא אמצעי הגדלה מקצועיים, אך הנזק שהיא מסבה בולט על פני השטח בדמות עיטושים ללא הפסקה ותגובות אלרגיות שונות. כדי להדביר את הקרדית יש לנקוט באמצעים שונים וישנן דרכים מגוונות לעשות זאת. אם אתם רוצים לשמוע עוד, המשיכו ותגלו את כל המידע הרלוונטי.

הדברת קרדית האבק – כל הדרכים

חשיפה לשמש

הדברת קרדית האבק בצורה הטבעית ביותר נעשית באמצעות חשיפה פשוטה לשמש. הקרדית נצמדת בדרך כלל לבדים, כך שיש צורך לאסוף כל חתיכת בד הנמצאת בבית. חשוב להגיע אל הוילונות, הספות, הכריות והמצעים ולאסוף את כולם לערימה אחת. את הערימה הזאת יש לקחת מחוץ לחלון ולשאיר בשמש לכמה שיותר זמן. הקרדית לא מסוגלת לעמוד בחום השמש ומנסה להימלט ממנו. אם היא לא תספיק לעשות זאת בזמן, זאת תהיה הדברת קרדית האבק באופן פשוט ויעיל.

שאיבת הבית

אם רוצים לבצע הדברת קרדית האבק בדרך ביתית נוספת, יש צורך לקחת את שואב האבק בידיים ולעבור על כל חלקי הבית. אסור להזניח אף פינה. יש להתקדם מרהיט לרהיט, לעבור מתחתיו ומעליו ולנסות להגיע גם אל הפינות החשוכות ביותר. הקרדית תישאב פנימה וכך תוכלו לפנות את שקית השאיבה הרחק מכל מקום בו אתם נמצאים. אם העיטושים נפסקים, כנראה שהצלחתם במשימה.

ריסוס מקצועי

הדברת קרדית האבק יכולה להיעשות גם באופן מקצועי ועל ידי מדביר מוסמך. שיטת הדברה זו היא המומלצת ביותר מאחר ויעילותה בטוחה ובעלת תעודת אחריות. המדביר מרסס חומרים כימיים ששונים ברחבי הבית כך שהקרדית לא תוכל לחמוק מהם. לאחר שהחומרים הללו יגיעו אל הקרדית היא תסיים את המסע אצלכם בבית לתקופה הקרובה.