הדברה בטבעון

הדברה בטבעון – הימנעו מהזנחה, הזמינו הדברה!

אזור הצפון ומישור החוף אלו אזורים שמזמינים אליהם את הג’וקים והחרקים. האקלים והלחות באזור זה הם התנאים שהחרקים מחפשים ולכן הם אוהבים להתמקם דווקא באזורים אלו. הדברה בטבעון חייבים לבצע לפחות פעם בשנה על מנת להתמודד עם החרקים והג’וקים. לעיתים, כשאר אנו מזניחים את נושא ההדברה יכול להיווצר מצב שהחרקים חופרים מאורות מתחת לבלטות ויוצאים בהמוניהם בימי השרב. במקרים כאלה של מחילות הנוצרות מהזנחה, קשה מאוד לטפל ורק מדביר מקצועי ידע לפתור את הבעיה. אל תתנו לזה לקרות. הזמינו במהירות מדביר מקצועי שיבצע הדברה בטבעון, והקפידו על כך כל שנה לפחות.

הדברה בטבעון – מה עושים לאחר ההדברה?

אז תמיד מדברים על איך מדבירים, שיטות ההדברה ושיטות מניעה, אך אף פעם לא באמת מדריכים מה כדאי לעשות לאחר ההדברה. דבר זה נובע מכמה סיבות כאשר המרכזית מבניהן היא שהמדביר המקצועי שהדביר לכם את הבית הוא יודע הכי טוב אילו הוראות תפעול לאחרי ההדברה לתת לכם, כי הוראות אלו משתנות מהדברה להדברה.

אך ישנן כמה הוראות אוניברסאליות שמומלץ לנקוט לאחר כל הדברה בטבעון:

הקפידו לשטוף היטב את הרצפה לאחר ההדברה, הקפידו לנקות באזור הפאנלים שכן הילדים הזוחלים בבית יכולים להגיע וללקק כל מקום אפשרי, הימנעו מסכנות מיותרות.

הרימו את כל המשחקים והחפצים שהיו על הרצפה בעת ההדברה, שטפו אותם היטב במים עם סבון, תנו להם יום להתייבש ורק אחר כך החזירו אותם לרצפה, לשימוש השוטף.

מומלץ לשאוב היטב את השטיחים לפני שמחזירים אותם לרצפה וכן לכבס וילונות מחשש שמא נדבק בהם במקצת מריח חומרי ההדברה.

הדברה בטבעון – הערכות לחורף

לפני בא החורף חשוב מאוד לנקות את המרזבים ואת פתחי הביוב מכל החרקים והג’וקים ששרצו בהם בחודשי הקיץ. שכן, החרקים מחפשים מקומות מסתור בחודשי החורף, ואם הם יתמקמו לכם על המרזב, בקיץ הבא יהיה שם כבר שמחה וששון.

הדברה בטבעון צריך לעשות פעם בשנה לפחות לא משנה באיזו עונה. הדברה בטבעון עושים רק עם מדביר מקצועי. אל תתפשרו- בחרו את הטוב ביותר, כי מגיע לכם!